Дата-центр Послуги Тарифи Технічна підтримка Тур по Дата-центру
На головну
Сьогодні
19/10/2017
Дата Центр / Технічна підтримка / Питання-Відповіді

Питання-Відповіді

П.Чи є необхідними кріплення для серверу для монтажу в серверну стійку (RackMount kit) для  встановлення серверу в вашому Дата Центрі?
В. Наявність RackMount Kit системи «салазки» є бажаною. У випадку відсутності у серверу
комплекту кріплень він встановлюється на полку.

П. Які функції може виконувати система моніторингу, якою користується технічна підтримка Дата Центру?
В. По замовчуванню сервер клієнта ставиться на ICMP моніторинг, кожні 2 хвилини перевіряється
досяжність серверу. Також можливо моніторити досяжність http або smtp сервісу. За більш детальною інформацією звертайтесь до служби підтримки : supportdc.utel.ua

П. Чи прописуєте ви rDNS?
В. Так, по запиту клієнта прописуємо необхідний PTR запис.

П. Чи існує можливість отримання тестового доступу до послуги хостингу?
В. Так, при цьому Вам надається логін та пароль до тестового екаунту і ви можете ознайомитися з
можливостями нашого хостингу та панелі керування Plesk/HSPcomplete на протязі 10 днів  безкоштовно. По закінчені цього строку доступ на сайт буде закрито.

П. Які умови розміщення мого сервера в Дата Центрі?
В. При розміщенні сервера надається:

 * Підключення до мережі безперебійного енергоживлення 220B/50Гц;
 * Підключення до порту Ethernet (швидкість 100/1000 Mbps, full-duplex);
 * Підключення до комутатора консолей KVM;
 * 1 статична IP-адреса.

Технiчнi вимоги до апаратного забезпечення:

 * Обов'язково: корпус RackMount, повинен бути підготовлений до монтажу в серверну шафу шириною 19 дюймів;
 * живлення 220B/50Гц, споживаний струм не більше 3А;
 * мережева карта 10BaseT, 100BaseTX, 1000BaseTX.

Сервери встановлюються на телескопічні направляючі (RackMount Kit), а за їх відсутності - на  полки APC (Макс. навантаження 60 кг).
Якщо у вас виникли питання щодо розміщення серверів на нашій технологiчнiй площадці, телефонуйте або пишіть до Дата Центру, i наші фахiвцi вам допоможуть.

П. Як можна отримати доступ до свого сервера, що розміщений на технологiчнiй площадці Дата Центру?
В. Можна управляти сервером через Інтернет за допомогою мережевих сервісів, які ви встановите на сервері, наприклад, через SSH (для Unix) або Remote Desktop Connection (для Windows XP). Розмежуванням доступу, настройкою пакетних фільтрів, які визначають перелік допустимих для управління адрес на вашому сервері, займаєтесь також ви.
Якщо для проведення робіт вам необхідний доступ безпосередньо до сервера (наприклад, для  переконфiгурації мережі або необхідності доступу в BIOS сервера та інше), тоді на час виконання  робіт до серверу може бути підключений IP KVM, за допомогою якого через веб-браузер можна  отримати доступ до консолі серверу. У випадку коли необхідний безпосередній доступ до серверу  (виникла необхідність заміни частин серверу, проведення робіт всередині корпусу тощо), вам  виділяється робоче місце в приміщенні для відвідувачів Дата Центру. Ви можете скористатись операційною системою Windows XP Pro або Linux Fedora Core у непривілейованому режимі (без прав адміністратора).

Дата Центр надає наступне периферійне обладнання:
 * кишеня для дисків IDE (підключається по інтерфейсу USB 2.0);
 * кард-рiдер для форматів карт CF I и II, SD, MMC, MemoryStick (підключається по USB 2.0);
 * Зовнішній USB 2.0/FireWire DVD-RW;
 * Зовнішній FDD 3.5" USB;
 * інтерфейс FireWire;
 * інтерфейс USB 2.0;

Є можливість з робочої станції підключитись до консолі свого сервера через мережу KVM комутаторів, які охоплюють всі серверні шафи ДатаЦентру. У цьому випадку ви можете працювати з текстовою та графічною консоллю (підтримуються стандартні рішення).

П. Чи фільтрується ваш трафік?
В. Трафік на сервери послуги апаратного хостингу не фільтрується, але при порушенні умов користування послугою ми можемо обмежити доступ до сервера.

П. Як розрізняється трафік?
В. Трафік - обсяг даних, який проходить через сервер за певний період часу. Розрізняють вхідний трафік (дані, що надходять на сервер) і вихідний трафік (дані, які відправляє сервер).

Трафік поділяється на такі класи:

* Зовнішній Інтернет трафік (обсяг інформації, який передається та/або приймається сервером замовника в/з мережі Інтернет через зовнішні канали Дата Центру);
 * Внутрішній технологічний трафік (трафік, відправлений та/або отриманий сервером через друге підключення, за наявності другої мережної карти та організації зв'язку між серверами замовника, та такий що не проходить через зовнішні канали Дата Центру).

П. Як можна отримати додаткову ІР адресу?
В. Одна IP-адреса надається безкоштовно на кожний сервер для послуг апаратного та віртуального хостингу.
При необхідності ви можете додатково замовити одну або декілька IP-адрес.
Адреси для клієнтів апаратного хостингу ми виділяємо у підмережах з 16 адрес (/28), тому якщо вам знадобиться додаткова адреса, але вільних адрес у вашому блоці не залишиться, тоді можуть виникнути проблеми з наданням вам цієї послуги.
Також, замовляючи послугу апаратного хостингу ви можете замовити підмережу. У цьому випадку ми надамо вам можливість встановити пакетні фільтри.

П. У мене немає власного сервера. Як мені розмістити свій сайт на ресурсах Дата Центру?
В. Ви можете орендувати наш сервер, і таким чином мінімізувати початкові витрати. Якщо з часом продуктивність орендованого сервера не буде влаштовувати, у вас завжди є можливість перейти на більш потужну модель.
Крім того, фахівці Дата Центру забезпечують технічне обслуговування, ремонт і профілактику сервера. За якість роботи будь-якого обладнання несе відповідальність Дата Центр і у разі необхідності ремонту або заміни деталі роботи здійснюються в найкоротші терміни. На час проведення робіт замовнику надається заміна обладнання.
Якщо сайт не потребує спеціального програмного забезпечення і немає високих вимог щодо ресурсомісткості, можна скористатися послугою Веб-хостинг або Віртуальний виділений сервер (VPS), при цьому обслуговуванням хостингового сервера та основними настройками програмного забезпечення займаються наші фахівці.

П. Чи є можливість доукомплектовувати сервер Дата Центру, який надається в користування?
В. Можливі зміни конфігурації серверів відповідно до вимог замовника.
Ми можемо встановити додаткові модулі пам’яті, додаткові диски.

П. Якщо з моїм сервером щось станеться, як я про це дізнаюсь?
В. Фахівці Дата Центру забезпечують цілодобовий моніторинг роботи всього серверного парку, каналів зв’язку і систем життєзабезпечення. Обладнання, яке встановлене в автозалах, перебуває під постійним контролем автоматики та чергової зміни інженерів. У випадку виникнення неполадок, змінний інженер згідно інструкції, погодженої з клієнтом, вживає заходів по усуненню проблем або несправності.
Якщо ситуація виходить за рамки інструкції, тоді змінний інженер сповіщає клієнта про проблему телефоном, E-mail, SMS і т.ін.
Також є можливість моніторингу серверів і сервісів клієнта з автоматичним повідомленням клієнта у випадку виникнення аварійних ситуацій за допомогою SMS або E-mail.

П. Якщо мені необхідна консультація з приводу послуг Дата Центру, куди мені звертатися?
В. Дата Центр надає своїм клієнтам цілодобову підтримку:

 * за телефоном: 0 800 505 0 500 (по Україні), 0 44 235 90 01 (для Києва);
 * електронною поштою: support-dc@ukrtelecom.ua.

П. Які сервери використовуються для надання послуг Веб-хостинга та Віртуального виділеного
сервера (VPS)?

В. Сервер Веб-хостинга: HP Proliant DL560, 4 процесори Xeon 2.8 GHz, 8 GB RAM.
Веб-сайти клієнтів розташовані на зовнішньому дисковому масиві з 14 дисків по 36.4 GB (U320 15000 rpm) на логічному диску RAID ADG з одним резервним диском. Це забезпечує продовження нормальної роботи при одночасній відмові двох дисків.
Сервери VPS: Використовуються два сервери HP Proliant DL560, 4 процесори Xeon 2.8 GHz, 8 GB RAM.
VPS клієнтів розташовані на зовнішньому дисковому масиві з 8 дисків по 72.8 GB (U320 15000 rpm)  на логічному диску RAID ADG з одним резервним диском.
Сервери працюють під управлінням операційної системи Linux Fedora Core 2.

П. Які версії Apache, PHP, Perl, MySql використовуються при наданні Веб-хостинга?
В. Використовуються такі пакети:
 * Plesk 7.5.3 Reloaded for Linux;
 * MySQL 4.1.14;
 * Apache 2.0.51;
 * PHP 4.3.10;
 * Perl 5.8.3.

П. Які додаткові сервіси доступні для клієнтів?
В. Сервери DNS:

 * ns1.dc.utel.ua (213.186.113.2);
 * ns2.dc.utel.ua (213.186.113.3);
 * ns3.dc.utel.ua (212.113.36.200);

Сервери NTP:

 * ntp1.dc.utel.ua (195.5.46.33);  
 * ntp2.dc.utel.ua (195.5.46.33);

Сервер NNTP с full-feed:

 * news.dc.utel.ua.

Статистика трафіку: http://my.ukrtelecom.ua/

П. Яким чином я можу відправляти пошту?
В. Для сервісу апаратного хостингу ви можете скористатися широким спектром програмного забезпечення SMTP-серверів.

П. Чи існує можливість контролювати трафік сервера, а також окремих сайтів, які на ньому розташовані?
В. Так, у вас є така можливість.

П. Чи можуть фахівці Дата Центру  допомогти встановити програмне забезпечення на наш сервер?
В. Фахівці Дата Центру надають послуги додаткового адміністрування. До них відносяться:

 * Допомога по встановленню та початковому налагодженню програмного забезпечення замовника;
 * Цілодобовий моніторинг віддаленими мережними тестами працездатності сервера та програмного забезпечення.
Стандартний програмний комплекс включає:
 * Операційна система FreeBSD 6.х, 7.0 або Linux(Debian, FC, RH, Ubuntu) у базовій функціональності;

П. Що таке система Plesk?
В. Система Plesk використовується для сервісу веб-хостингу та надає клієнтам широкий набір функцій для управління сайтами через панель управління.

П. Що таке VPS?
В. Надання послуги віртуального хостингу або VPS (Virtual Private Servers) реалізоване з використанням технології Virtuozzo, яка розроблена спеціалістами компанії SWsoft. Ця технологія дозволяє ефективно використовувати ресурси комп’ютера та успішно поєднує віртуалізацію операційної системи та управління ресурсами.
У рамках одного фізичного сервера створюються незалежні віртуальні сервери. Вони повністю управляються клієнтом, якому надаються адміністративні повноваження.
В якості операційної системи для VPS ми пропонуємо Linux Fedora Core 2.

П. Виходячи з тарифних планів для VPS можна припустити, що існує певне обмеження по ресурсах. Чи це так?
В. В описах тарифів подані параметри ресурсів, що надаються (обсяг доступної пам’яті, диску, обчислювальні ресурси процесора і т.і.) Це гарантована кількість, яку ваш VPS отримає в будь-якому випадку. Насправді ж VPS отримує значно більше ресурсів, оскільки кожна хостинг-машина завантажується з резервом.
Якщо ресурсів все ж не вистачає, сайт працює недостатньо швидко, необхідно або оптимізувати ПЗ, яке використовується на вашому сайті (скрипти, запити до бази даних і т.і.), або перейти на  наступний тарифний план VPS. В кожному конкретному випадку звертайтесь, будь ласка, до служби підтримки за консультацією.

П. Чи впливає VPS на інших користувачів?
В. Навантаження, що створюється клієнтами, які використовують VPS, ніяким чином не впливає на інших користувачів. На одному фізичному сервері ми розміщуємо оптимальну кількість віртуальних виділених серверів таким чином, щоб кожний клієнт отримав гарантований умовами відповідного тарифного плану об’єм ресурсів.

П. Що необхідно зробити, щоб зареєструвати доменне ім’я?
В. 1. Обрати доменне ім’я.
    2. Перевірити чи воно вільне.
    3. Зареєструвати домен з нашою допомогою.

Послуга реєстрації передбачає:

 * реєстрацію доменного імені;.
 * надання первинного та вторинного DNS-серверів.

П. Як швидко реєструються домени?
В. Як правило, домен реєструється протягом 2-3-х робочих днів після оплати послуг. У деяких регіонах України, де заявки обробляються вручну організаціями, які безпосередньо реєструють домени, процедура може тривати довше.

П. На кого буде зареєстроване доменне ім’я?
В. Доменне ім’я буде зареєстроване на вас, або вашу компанію (якщо домен реєструється на підприємство).
Для того, щоб зареєструвати ваш домен, нам необхідно знати ваш мережевий ідентифікатор (nic-handle). Якщо ви не маєте мережевого ідентифікатора, можете самостійно зареєструвати його на веб-сайті http://uanic.com.ua/ та надати нам необхідну інформацію. Реєстрація nic-handle безкоштовна. Якщо ви не повідомите нам свій nic-handle, ми зареєструємо для вас новий nic-handle під час реєстрації доменного імені.

П. Я б хотів перенести домен від свого провайдера до вас. Як це зробити?
В. Повідомте діючого реєстратора про ваше бажання перенести домен на сервери Дата Центру  та відправте нам копію цієї заявки на e-mail hostmaster at utel.net.ua
Ми зв’яжемось з вашим реєстратором та перенесемо домен.

П. У нас змінився програміст. Що треба робити в такому випадку?
В. При підписанні контракту ви заповнюєте формуляр Клієнта, в якому вказані контактні особи, уповноважені вирішувати фінансові, організаційні, технічні та інші питання. Якщо будь-яка з контактних осіб змінилася, звертайтесь, будь-ласка, до служби підтримки з відповідним листом-заявою.

П. Чи можна розмістити веб-сайт на площадці вашого Дата Центру не користувачам Інтернет від  „Укртелеком”?
В. Так, звичайно можна. Ви можете використовувати доступ до Інтернет від будь-якого провайдера.

П. Чи можна ознайомитися з договором та умовами користування послугами?
В. Ви можете відправити запит salesdc.ukrtelecom.net або заповнити форму на нашому сайті. Ми надамо вам необхідну інформацію.

П. Які додатки можна запустити всередині віртуального виділеного сервера?
В. Більшість додатків можливо запустити всередині віртуального сервера без будь-яких змін. Неможливим буде лише прямий доступ до ресурсів апаратних засобів.

П. Як організоване резервне копіювання VPS?
В. Ваш адміністратор може організувати резервне копіювання та відновлення як на стороні замовника, так і на стороні сервера.
 * На стороні замовника. При збереженні на стороні замовника ви можете створювати стільки бекапів, скільки вам необхідно. Дані, вибрані користувачем, будуть заархівовані та збережені через Інтернет на його комп’ютері. Збереження та відновлення на стороні замовника можливі тільки тоді, коли ваша система запущена. Якщо система зупинена, тоді виберіть на лівій панелі  "Інформація про сервер" і натисніть там "Запустити сервер".
 * На стороні сервера. Збереження та відновлення на стороні сервера можливе лише в тому  випадку, коли система зупинена. Якщо система запущена, тоді виберіть на лівій панелі "Інформація про сервер" і натисніть там "Зупинити сервер". Майте на увазі, що лише одна копія даних може бути збереженою на сервері. При створенні нового бекапа старий буде перезаписаний. Час та дата останнього бекапа буде показана на цій сторінці.

П. Чи здійснюється в Дата Центрі  резервне копіювання хостингових серверів?
В. Резервне копіювання відбувається щоночі на зовнішню високопродуктивну стрічкову бібліотеку під управлінням Veritas NetBackup Enterprise server 6.0.
Резервні копії зберігаються протягом 7 днів. На вимогу замовника фахівці Дата Центру можуть відновити зміст сайту та баз даних. Звертайтесь до служби підтримки.

П. Як часто оновлюється статистика відвідувань мого сайту?
В. Статистика оновлюється раз на добу.

П. Коли відбувається ротація логів?
В. Щоденно о 4:00.





 
Карта сайту

Дата Центр ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-806
Адреса Дата Центру: Київ, вул. Тургенівська, 59